Dinsdag 24-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu Dinsdag 24-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24-02-2015

Door: Sifra van de Beek

Blijf op de hoogte en volg Sifra

24 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Genadedal

Ik heb heel lang uitgekeken naar de safari en vandaag was het dan eindelijk zo ver! We hebben zoveel dieren gezien! Eerst werden we ontvangen met een heerlijke maaltijd, toen gingen we in een soort jeeps onderweg en hebben we heel veel dieren gezien! Daarna hadden we nog een uurtje tijd over, dus konden we een beetje rondlopen in het 'resort'.
Ik nam gelijk een duik in het zwembad en ben daarna lekker in de zon gaan liggen!

De reis naar het Aquilla park toe duurde heel lang dus de terugreis ook. We kwamen dan ook laat thuis. Vermoeiende, maar leuke dag dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadedal

Sifra

Hallo, Ik ben Sifra en ik ben 15 jaar. Ik woon in Elst en ga in Bemmel naar school. Ik heb me aangemeld op deze site vanwege de reis die ik met een groep leerlingen van het OBCl ga maken naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 3142

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: