Maandag 16-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu Maandag 16-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu

Maandag 16-02-2015

Door: Sifra van de Beek

Blijf op de hoogte en volg Sifra

16 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Genadedal

Ik was dus helemaal verbrand van gister! Ik heb me ingesmeerd maar echt niet goed genoeg blijkbaar! Deze zon is echt heel sterk.
Vandaag stonden we om 5:45 uur op. (Ik tenminste dan). We ontbeten en moesten om 7 uur opweg naar school. Hier zou ik mijn buddy voor het eerste ontmoeten! Dit was best awkward. Ze is best aardig maar ze vroeg geen dingen terug dus er kwam niet echt een gesprek op gang. Toen heb ik lessen gevolgd. Het is geweldig om te zien hoe dat hier gaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadedal

Sifra

Hallo, Ik ben Sifra en ik ben 15 jaar. Ik woon in Elst en ga in Bemmel naar school. Ik heb me aangemeld op deze site vanwege de reis die ik met een groep leerlingen van het OBCl ga maken naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 3148

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: