Vrijdag 13-02-2015 - Zaterdag 14-02-2015 (onderweg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sifra Beek - WaarBenJij.nu Vrijdag 13-02-2015 - Zaterdag 14-02-2015 (onderweg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sifra Beek - WaarBenJij.nu

Vrijdag 13-02-2015 - Zaterdag 14-02-2015 (onderweg

Door: Sifra van de Beek

Blijf op de hoogte en volg Sifra

14 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Vrijdag en Zaterdag zat ik, samen met de groep, in het vliegtuig.

Op schiphol ging alles al vlug en zaten we vrij snel in het vliegtuig. Het was echt een heel leuk vliegtuig. We konden films kijken, gamen en kregen gratis eten en drinken. Toen we aankwamen op Dubai ( middernacht ) hebben we even de tijd gehad om wat te eten. Ook deze wachttijd ging snel voorbij en al gauw zaten we weer in het vliegtuig naar Cape Town. Deze vlucht probeerde ik even te slapen maar dit lukte echt totaal niet.

Toen we aankwamen op het vliegveld van Cape Town, scheen de zon al fel. Onze "buddies" stonden ons op te wachten. Mijn buddy was jammer genoeg niet aanwezig daar.

Toen we waren aangekomen in Genadendal was ik helemaal verwonderd van de natuur hier! De zon scheen fel en ik genoot er echt van om even de warmte van de zon weer te voelen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Sifra

Hallo, Ik ben Sifra en ik ben 15 jaar. Ik woon in Elst en ga in Bemmel naar school. Ik heb me aangemeld op deze site vanwege de reis die ik met een groep leerlingen van het OBCl ga maken naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 3137

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: