Voorstellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sifra Beek - WaarBenJij.nu Voorstellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sifra Beek - WaarBenJij.nu

Voorstellen!

Door: Sifra van de Beek

Blijf op de hoogte en volg Sifra

19 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Hee allemaal! Mijn naam is Sifra en ik ben 15 jaar. Ik ben één van de gelukkige die mee mag naar Zuid-Afrika! Op deze blog kunnen jullie met mij meelezen hoe de voorbereidingen voor deze reis zich zullen ontwikkelen.

Mijn lievelings- sport is volleybal. Ik beoefen deze sport dan ook 3 keer in de week. Verder houd ik van bakken, kletsen met vriendinnen en heeel veel lachen!! Ik ga op het moment naar de vierde klas van VWO tweetalig op OBC Bemmel, de Heister.

Ik heb nu al hartstikke veel zin in de reis!
Groetjes Sifra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Sifra

Hallo, Ik ben Sifra en ik ben 15 jaar. Ik woon in Elst en ga in Bemmel naar school. Ik heb me aangemeld op deze site vanwege de reis die ik met een groep leerlingen van het OBCl ga maken naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 3138

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: