Maandag 23-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu Maandag 23-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu

Maandag 23-02-2015

Door: Sifra van de Beek

Blijf op de hoogte en volg Sifra

23 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Genadedal

Vandaag hadden we weer een 'assembly' en een normale schooldag. Hierna deed ik weer, net als de rest van de groep, mee met de social services. Mijn buddy was helaas ziek en kon dus niet deelnemen hieraan. We gingen de wc's van een crèche opleuken!

We verdeelden de groep van 8 in tweeën zodat de ene helft eerst kon spelen met de kinderen, en de andere helft dan alvast kon schilderen. Ik mocht eerst spelen met de kinderen wat heel erg leuk was. Ze ontvingen je gelijk goed, en de meeste kinderen waren niet eens bang voor me hoewel je dat wel zou denken, zo'n vreemde ineens in jou zandbak!

S'avonds hadden we een braai met de buddies wat heel gezellig was. Wel hadden wij, als Nederlanders, wat moeite om te mixen met de buddies aangezien zij eigenlijk geen initiatief toonden om met ons een gesprek te beginnen. Dit vonden we wel heel erg lastig

Het was weer een leuke dag met veel activiteiten!