Dinsdag 17-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu Dinsdag 17-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu

Dinsdag 17-02-2015

Blijf op de hoogte en volg Sifra

17 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Genadedal

Vandaag hebben we de townships bezocht en zijn we naar het rijkste winkelcentrum van Cape Town geweest. Dit was een erg rare ervaring omdat het natuurlijk een grote switch is. Eerst in een van de armste wijken, en daarna de duurste.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadedal

Sifra

Hallo, Ik ben Sifra en ik ben 15 jaar. Ik woon in Elst en ga in Bemmel naar school. Ik heb me aangemeld op deze site vanwege de reis die ik met een groep leerlingen van het OBCl ga maken naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 3129

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: