Zondag 15-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu Zondag 15-02-2015 - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sifra Beek - WaarBenJij.nu

Zondag 15-02-2015

Door: Sifra van de Beek

Blijf op de hoogte en volg Sifra

15 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Genadedal

Gister, toen we aankwamen, hebben we eigenlijk helemaal niks gedaan. We zijn vooral even bijgekomen van de reis in het huis waar we overnachten. Er kwamen heel veel kinderen waarmee we gingen spelen. Dit was echt wat ik had gehoopt dat ik zou meemaken! Ik was echt heel erg enthousiast hierover!

Vandaag gingen we om 7:00 uur opstaan en om 8:30 zaten we in de bus. We gingen naar het aller - zuidelijkste puntje van het Afrikaanse continent
(Cape Agulhas). Eerst beklommen we de vuurtoren om foto's te maken van het mooie uitzicht. Daarna maakten we een groepsfoto op het zuidelijkste puntje van Z-A. Toen in de auto op weg naar een baai waar we lekker hebben gezwommen al regende het en was het wel bewolkt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadedal

Sifra

Hallo, Ik ben Sifra en ik ben 15 jaar. Ik woon in Elst en ga in Bemmel naar school. Ik heb me aangemeld op deze site vanwege de reis die ik met een groep leerlingen van het OBCl ga maken naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 3128

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: